ا
-
ابوالحسنی، زهرا
تاثیر آموزش برنامهدرسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی بر شایستگی هیجانی_ اجتماعی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 172-145]
-
ادیب، یوسف
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
اسکندری، مجتبی
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
اصغری، ملیحه
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
اصغری نکاح، محسن
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
افلاکی فرد، حسین
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش دبیران در عملیاتی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکنیک AHP [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 116-87]
-
ایزدی، صمد
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
ب
-
باقری مهیاری، ندا
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
بامری، مصیب
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
برزگر، راضیه
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
بلند همتان، کیوان
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
بهرامی سامانی، احسان
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
پ
-
پاک مهر، حمیده
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
پورشافعی، هادی
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
پیرزادی، حجت
تحلیل سیاست پوشش آموزشی نوآموزان پیش دبستانی در کلاس های چندپایه ویژه مناطق روستایی و دوزبانه: یک پژوهش کیفی توصیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 260-231]
ت
-
تربتی فیض آبادی، زهرا
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
تقی پور، کیومرث
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
ج
-
جاودانی، محمد
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
-
جاودانی، محمد
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
جباری، سوسن
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
جعفری هرندی، رضا
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
-
جلالوندی، مهناز
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
ح
-
حبیبی، حمد الله
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
حسینی، سید سلیمان
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
حسینی خواه، علی
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
حیدری، رقیه
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
حیدری نقدعلی، ژیلا
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
-
خالقی نژاد، سید علی
تحلیل سیاست پوشش آموزشی نوآموزان پیش دبستانی در کلاس های چندپایه ویژه مناطق روستایی و دوزبانه: یک پژوهش کیفی توصیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 260-231]
-
خراسانی، اباصلت
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
خرام، بهروز
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
-
خرسندی، مهسا
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
د
-
دهقانی، مرضیه
تاثیر آموزش برنامهدرسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی بر شایستگی هیجانی_ اجتماعی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 172-145]
ر
-
رحیمی، زهرا
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
رستمی نژاد، محمدعلی
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
رضاپور، سعیده
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
ریحانی، ابراهیم
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
ز
-
زارع، سمیه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش دبیران در عملیاتی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکنیک AHP [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 116-87]
س
-
سعیدی رضوانی، محمود
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
سلیمی، قاسم
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
ش
-
شریفی درآمدی، پرویز
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
-
شفیعی سروستانی، مریم
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
شیربگی، ناصر
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
شیروانی شیری، علی
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
ص
-
صالح آبادی، حجت اله
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
-
صفوی، سید علی اکبر
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
ع
-
عارفی، محبوبه
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
عجمی بافرانی، بشیر
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش دبیران در عملیاتی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکنیک AHP [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 116-87]
-
عظیمی، محمد
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
علی پور، محمدرضا
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
علی دوستی، فاطمه
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
علی عسگری، مجید
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
ف
-
فتح آبادی، روح الله
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
-
فتحی واجارگاه، کورش
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
فضلی، عزیزالله
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
-
فضلی، یدالله
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
ک
-
کاظمی، صدیقه
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
کشاورزی، فهیمه
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
گ
-
گلشنی گهراز، مرتضی
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
م
-
محمدی، مهدی
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
محمدی، مهدی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
مرزوقی، رحمت اله
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
مرزوقی، رحمت اله
نسبت ایدئولوژی، تربیت و برنامه درسی: مناقشه یا مغالطه [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
مهرمحمدی، محمود
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
موسی پور، نعمت الله
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
-
میرعرب رضی، رضا
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
میرموسوی، سیده فاطمه
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
ن
-
ناطقی، فائزه
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
نصرتی هشی، کمال
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
نعیمی، مریم
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
نیستانی، محمدرضا
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
ی
-
یوسف زاده، محمدرضا
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد